Skip to content Skip to footer

Pozycjonowanie sklepu na platformie shoper

Shoper to jedna z najczęściej wybieranych platform do sprzedaży online. Pozwala stworzyć nowoczesny sklep internetowy, dostosowany do aktualnie panujących trendów. Proces pozycjonowania jest bardzo ważną częścią marketingu, który pomoże prawidłowo zoptymalizować sklep. Dowiedz się jakie działania warto wykonać, żeby wpłynąć na pozycjonowanie sklepu postawionego na Shoperze.

Co wpływa na pozycje i gdzie monitorować widoczność?

Jesteś właścicielem sklepu internetowego lub innej strony www i zastanawiasz się co może mieć realny wpływ na pozycje w google w przypadku Twojej strony internetowej? Nie wiesz jak zadbać o wysokie wyniki strony www oraz gdzie monitorować jej widoczność? Po pierwsze pamiętaj, że Google tworzy własny ranking stron www opierając się na algorytmie, który stale jest aktualizowany. Dlatego NIE MA uniwersalnego rozwiązania dla wszystkich witryn internetowych czy sklepów online. Doświadczeni specjaliści SEO dostosowują działania do indywidualnych potrzeb strony - szczególnie zwracając uwagę na wiele różnych czynników o których oficjalnie informuje Google. Dlatego kwestie te zostaną omówione poniżej.

Pozycjonowanie sklepu – IdoSell

Pozycjonowanie sklepu IdoSell (dawniej IAI Shop) to sposób na zwiększoną widoczność witryny sklepu w wynikach wyszukiwania, zwiększenie ruchu, a także sprzedaży i stworzenia bazy lojalnych klientów. IdoSell to serwis, który jest dostępny w modelu SaaS pozwalający na generowanie w sposób automatyczny rich snippets, zawierających więcej informacji niż samo meta description. Ogromną zaletą jest możliwość optymalizacji strony sklepu w dedykowanym module SEO w sposób niezwykle prosty. IdoSell generuje również automatycznie przekierowania oraz mapy strony, które są niezbędne do zdobycia wysokich pozycji w wyszukiwarce Google. Zwiększona liczba elementów Schema.org z kolei sprawia, że wyniki wyszukiwania są znacznie pełniejsze dla robotów Google.