Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
Przeprowadzimy pozycjonowanie strony Twojej firmy i zadbamy o jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Wdrożymy optymalizację wewnątrz witryny i zbudujemy solidny link building.
Profesjonalne pozycjonowanie strony Twojej firmy
Wdrażamy działania off-site i on-site na stronie firmowej, usługowej, wizytówce i witrynie będącej katalogiem produktów. Przeprowadzamy kompleksowe pozycjonowanie stron.

Dzięki naszym działaniom w obszarze pozycjonowania strony, firmy zdobywają nowych klientów. Wzrost ruchu buduje także świadomość marki wśród grup docelowych.

Zwiększona widoczność kilku fraz kluczowych może prowadzić do nawet kilkunastokrotnego zwiększenia ruchu na stronie. A każdy nowy użytkownik może w przyszłości stać się Twoim partnerem biznesowym lub lojalnym klientem korzystającym regularnie z usług Twojej firmy!
Pozycjonowanie informacyjnej strony firmowej
Pozycjonowanie strony informacyjnej firmy kierowane jest między innymi do:
  • restauracji,
  • hoteli,
  • producentów,
  • dystrybutorów,
  • pracowni,
  • warsztatów,
  • firm usługowych,
  • instytucji oświaty.
 
Jakie korzyści daje pozycjonowanie strony firmowej?
Stuart Henderson powiedział, że „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy”. Warto zatem zadbać o wszystkie kanały komunikacji marketingowej i widoczność strony – także w organicznych wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie strony firmowej może realnie przełożyć się na wzrost gości w hotelu lub restauracji, partnerów biznesowych, bądź osób korzystających z proponowanych przez Ciebie usług. SEO może przynieść realne korzyści nie ważne, czy prowadzisz wypożyczalnię samochodów, prywatne przedszkole, czy jesteś producentem specjalistycznego sprzętu.
Cennik usługi pozycjonowania strony firmowej
Pozycjonowanie strony wizytówki, strony usługowej lub ….. zaczyna się od kwoty 900 zł w przypadku niewielkiego serwisu i pozycjonowania tylko na określone słowa kluczowe o niskiej trudności.
Co zrobimy w ramach pozycjonowania Twojej strony firmowej
Odkryjemy potrzeby Twoich potencjalnych klientów i wyselekcjonujemy słowa kluczowe za pomocą, których mogą szukać usług oferowanych przez Twoją firmę. Dobrze dobrane słowa kluczowe wpłyną na liczbę Twoich zapytań ofertowych.
Przeprowadzamy wnikliwą analizę celem wykrycia ewentualnych błędów na Twojej stronie. Zweryfikujemy jej parametry techniczne, celem wskazania elementów do poprawy w zakresie szybkość ładowania strony i stabilności layoutu. Zdiagnozujemy problemy i przedstawimy możliwości ich rozwiązania.
Stworzymy unikalny content dopasowany do specyfiki Twojej branży i przyjętej narracji z odpowiednim zagęszczeniem słów kluczowych z uwzględnieniem klasyfikacji tematycznej Twojej strony.
Wprowadzimy solidną optymalizację Twojej strony. Zaproponujemy modyfikacje w obszarze struktury i dalsze możliwości rozwoju.
Wdrożymy zaawansowany link building zgodny z tematyką Twojej strony.
Na bieżąco monitorować będziemy widoczność Twojej strony. W przypadku określonych słów kluczowych za pomocą narzędzi do kontroli pozycji, ale również programów typu Senuto, Semstorm, GA, GSC i innych.
Pozycjonowanie strony firmowej to:
  • wzrost ruchu na stronie,
  • poprawa widoczności strony w wyszukiwarce Google,
  • kreowanie świadomości marki wśród grup docelowych,
  • budowanie wiarygodności i zaufania,
  • wzrost ilości potencjalnych klientów.
  • warsztatów,
  • firm usługowych,
  • instytucji oświaty.
Pozycjonowanie strony – firmy zyskują ruch w witrynie
Najbardziej widocznym efektem pozycjonowania jest zazwyczaj wzrost ruchu na stronie. Wszystko za sprawą lepszych pozycji fraz ściśle dopasowanych do Twojego biznesu. Nic bardziej nie cieszy, jak osoby odwiedzające witrynę, które nie tylko zapoznają się z ofertą, ale także kontaktują się z firmą celem współpracy.
Pozycjonowanie strony firmowej
Strona firmowa jest elementem stałej obecności firmy w przestrzeni wirtualnej. Jednak nawet najlepiej prowadzona witryna bez odpowiedniej widoczności nie spełnia swojej funkcji. Pozycjonowanie strony firmowej na ściśle dopasowane słowa kluczowe zwiększa prawdopodobieństwo wizyty osoby będącej w grupie docelowej. Przyjmijmy, że prowadzisz restaurację i pozycjonujesz ją na frazę „włoska restauracja Poznań”. Poprawa widoczności pod tym zapytaniem sprawi, że więcej potencjalnych gości dowie się o istnieniu Twojego lokalu.
Budowanie wiarygodności i zaufania wobec firmy
Czy wiesz, że Google bierze pod uwagę to, w jakim stopniu dana strona odpowiada na pytanie i oczekiwania użytkownika wpisującego hasło do wyszukiwarki? Wartościowy dla użytkownika content pozwoli mu znaleźć odpowiedź na jego pytania właśnie na Twojej stronie firmowej. Pozycjonowanie wizytówki, firmowego bloga może być także pomocne w procesie budowania wiarygodności. Dzięki wpisom blogowym możesz wejść w rolę eksperta z danej dziedziny i podzielić się wiedzą dotyczącą Twojej branży. To sprawi, że z pewnością zyskasz w oczach odwiedzających użytkowników, jak i botów Googla crawlujących stronę.
Najczęściej zadawane pytania
Inwestycja, jaką jest pozycjonowanie strony firmy z całą pewnością jest niezwykle opłacalna. Dzięki wysokiej widoczności strony, jak i wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google firma ma szansę przyciągnąć na swoją stronę znacznie większą liczbę zainteresowanych i potencjalnych klientów, niż bez działań z zakresu pozycjonowania. Im większa ilość odwiedzin strony, tym większa szansa na zwiększenie zysków firmy.
Efekty pozycjonowania twojej strony firmowej będą widoczne już po pierwszych miesiącach pracy agencji. Niemniej jednak, na pozycje stron wpływ ma wiele czynników, w tym preferencje wyszukiwarki, które podlegają nieustannym zmianom. W zależności od struktury strony, jej aktualnej kondycji oraz widoczności, jak i samej branży czas oczekiwania na efekty może się nieco od siebie różnić.
Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google zależy od wielu czynników – przygotowania strony i jej struktury, wcześniejszej jej pozycji, branży, konkurencji oraz możliwości, jakie daje nam strona. Na pozycję składają się również preferencje wyszukiwarki, jak i algorytmy, które są stale rozwijane. Wysoka pozycja w Google może być więc osiągnięta, jednak potrzeby jest do tego czas.
Proces pozycjonowania jest bardzo złożony i wymaga czasu. Jednak niezależnie od branży, efekty prowadzonych działań są zawsze widoczne. Lepsza widoczność i pozycje strony firmy w wyszukiwarce są możliwe i gwarantowane tylko wtedy, gdy nie zostanie on przerwany.
Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który ma wiele składowych. Czas oczekiwania na efekty wynika z czynników, na które nie zawsze mamy wpływ. Jednak czas ten nie jest nigdy stracony – nieustanne prace nad pozycją prędzej czy później dają zadowalające wyniki, jak i korzyści.
Pozycjonowanie strony firmy opłaca się każdemu! To doskonałe rozwiązanie dla branży e-commerce, medycznej, gastronomicznej czy deweloperskiej. Niezależnie od sektora, każda z firm ma szansę zdobyć wysokie pozycje i widoczność w wyszukiwarce Google.