Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
Jeden z najlepszych dostępnych systemów e-mail marketingu
MailChimp to wiodąca platforma automatyzacji marketingu. Być może wcześniej słyszałeś już o MailChimp lub spotkałeś się z firmami korzystającymi z ich usług. Tak czy inaczej, jeśli chodzi o kampanie e-mail marketingowe, MailChimp nie może zostać zignorowany.

Jeśli szukasz profesjonalnych szablonów, łatwego dostosowania i mnóstwa dodatkowych funkcji, MailChimp będzie zdecydowanie Twoją pierwszą przystanią. Twoje formularze rejestracyjne i newslettery będą przyciągać wzrok, odzwierciedlać wizerunek Twojej marki i w mgnieniu oka mogą być sformatowane do urządzeń mobilnych i stacjonarnych. MailChimp wysyła ponad miliard e-maili dziennie i tworzy produkty oraz spersonalizowaną technologię, aby pomóc rozwijać się małym firmom.
Funkcjonalność
Nieustannie pojawiają się nowe funkcje, takie jak projekt strony docelowej, integracja z uruchamianiem płatnych reklam. Co więcej, konfiguracja pełnej automatyzacji jest stosunkowo łatwa w porównaniu z innymi programami do marketingu e-mailowego. W ciągu ostatnich kilku lat MailChimp zaczął oferować dodatkowe funkcje poza kampaniami e-mailowymi, takie jak reklamy na Facebooku.
Darmowe funkcje e-commerce służące do sprzedaży produktów i śledzenia zarobków, które płynnie integrują się z popularnymi platformami, takimi jak Magento, Shopify, WooCommerce, BigCommerce i inne.
Przeciągnij i upuść dane – zalecenia oparte na sklepie internetowym, które pojawiają się przy danych każdego klienta, umożliwiają dostosowanie automatyzacji do osobistego poziomu i pozostać konkurencyjnym z przygotowanymi na miarę kodami promocyjnymi.
Zwiększ sprzedaż dzięki segmentacji klientów, referencjom produktów i kodom promocyjnym.
Oferuj zniżki i zachęcaj klientów do zakupu, korzystając z bloku promocyjnego z uwzględnieniem kodu w swojej kampanii.
Bezpłatne zautomatyzowane wiadomości MailChimp obejmują wiadomości powitalne, powiadomienia o porzuconych koszykach i pokwitowania zamówień, które oszczędzają mnóstwo czasu i zwiększają sprzedaż.

Elastyczne plany taryfowe dostosowane do potrzeb każdego


FREE — darmowy Z łatwością twórz kampanie e-mailowe i dowiedz się więcej o swoich klientach

ESSENTIALS — darmowy 1 miesiąc / później od 13$ na miesiąc
Wysyłaj odpowiednie treści we właściwym czasie dzięki funkcjom testowania i planowania.

STANDARD — darmowy 1 miesiąc / później od 20$ na miesiąc
Sprzedawaj jeszcze więcej dzięki personalizacji, narzędziom optymalizacyjnym i ulepszonej automatyzacji.

PREMIUM — od 350$ na miesiąc
Najbardziej zaawansowane narzędzia, nieograniczone kontakty i priorytetowe wsparcie, stworzony dla dużych zespołów.

PROGRAM PARTNERSKI — wycena indywidualna
Odblokuj wyjątkowe korzyści i wyciśnij maksymalny potencjał uzyskując dodatkowe wsparcie i nieocenione możliwości rozwoju.
Skuteczne narzędzie do kampanii mailingowych, tworzenia stron i automatyzacji marketingu
GetResponse to marketingowa platforma typu all-in-one, która umożliwia wygodne prowadzenie różnych działań marketingowych online. Łączy w sobie wiele funkcjonalności, jest intuicyjna i prosta w użytkowaniu, a dzięki szerokiemu wachlarzowi opcji umożliwia elastyczne dopasowanie do indywidualnych potrzeb firmy.

To narzędzie pozwala sprawnie obsługiwać działania marketingowe bez względu na wielkość firmy. GetResponse jest wyborem zarówno małych, średnich, jak i dużych firm, odpowie również na potrzeby prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Sednem tej biznesowej uniwersalności jest odpowiednia kompozycja funkcjonalności i duże możliwości personalizacji narzędzia.
Funkcjonalność
Funkcjonalności stworzone do zwiększania liczby odbiorców i pielęgnacji relacji. Zaprojektuj doświadczenie, które zaangażuje odwiedzających Twoją stronę i poprowadzi ich płynnie do konwersji.

Dopracuj szczegóły wszystkich kroków na Twojej ścieżce klienta z dedykowanymi narzędziami dostępnymi na jednej platformie email marketingowej.

Funkcjonalności wspomagające pozyskiwanie leadów:
  • email marketing,
  • formularze zapisu,
  • landing pages,
  • kreator stron.
Zwiększ zaangażowanie klientów na wielu kanałach. Stwórz strategię komunikacji marketingowej, która pasuje do potrzeb Twojej firmy i Twoich odbiorców. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klientów i kontaktuj się z nimi szybko i skutecznie.
Rozwijaj swój biznes ecommerce, promując i sprzedając produkty. Połącz konto z popularnymi platformami ecommerce, zaprezentuj swoją ofertę odpowiednim odbiorcom i zwiększ sprzedaż dzięki precyzyjnym kampaniom.
Przyciągaj uwagę i buduj listę kontaktów. Przekształć ruch na stronie w subskrybentów dzięki narzędziom do automatycznego pozyskiwania leadów i pielęgnuj relacje z kontaktami.
Poznaj swoich odbiorców i podejmuj decyzje w oparciu o dane. Monitoruj i analizuj wyniki kampanii, aby optymalizować je w oparciu o zachowania i nawyki zakupowe Twoich odbiorców.
Określenie potrzeb Twojej firmy. Postaw na narzędzia niezbędne do wyprzedzenia konkurencji i wsparcie ekspertów, którzy rozumieją Ciebie i Twoje cele.

Cennik i plany obsługi

FREE — darmowy do 500 kontaktów
M.in: 2500 newsletterów/mc, 1 landing page, kreator stron, podłączenie własnej domeny, formularze zapisu i popupy.

EMAIL MARKETING — od 59zł na miesiąc
M.in: generator tematów AI, newslettery bez limitu, landing pages bez limitu, zaawansowany kreator stron.

MARKETING AUTOMATION — od 239zł na miesiąc
M.in: marketing automation, automatyzacja oparta na zdarzeniach, webinary, zaawansowana segmentacja.

ECOMMERCE MARKETING — od 449zł na miesiąc
M.in: szybkie wiadomości transakcyjne, segmentacja ecommerce, odzyskiwanie porzuconych koszyków, kody promocyjne.

PROGRAM PARTNERSKI — wycena indywidualna
Stwórz swój własny ekosystem marketingu partnerskiego poprzez wyposażenie się w narzędzia, treści i poradniki, których potrzebujesz do tworzenia efektywnych kampanii.
Własna, w pełni zintegrowana technologia
Platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla głodnych sukcesu zespołów marketingowych, które chcą być efektywne kosztowo, a zarazem mieć poczucie wpływu na biznes oraz pragną być zaufanymi partnerami dla szefów swoich firm.

System SALESmanago wykorzystuje swoje własne, natywne funkcjonalności aby umożliwić prowadzenie wszystkich aktywności marketingowych w tym samym miejscu, co oznacza brak potrzeby na dodatkowe, zewnętrzne integracje. Wykorzystanie wyłącznie własnych technologii pozwala zapewnić użytkownikowi w pełni płynne działanie aplikacji.
Funkcjonalność
Dzięki SALESmanago, opartej o AI, wykorzystującej podejście no‑code, All‑in‑one Customer Engagement Platform z natywnie wbudowanymi funkcjami wielokanałowej egzekucji marketingowej, analityki, narzędzi optymalizacyjnych i marketing intelligence.

Jest to platforma stworzona z myślą o zespołach marketingowych eCommerce, które pragną rozwiązań korporacyjnych, są gotowe stawić czoła największym firmom eCommerce na świecie i kierują się takimi wartościami, jak:
  • ciągłe utrzymywanie przewagi nad konkurencją,
  • efektywność i skuteczność,
  • doskonała realizacja i konkretne wyniki.
Twórz profile klientów 360° w ujednoliconej i trwałej bazie danych na podstawie informacji zbieranych z wielu źródeł oraz punktów styku klienta z marką.
Zwiększ CTR i OR swoich emaili o 400% dzięki dynamicznym mailom 1‑do‑1 z rekomendacjami produktowymi. Przestań zgadywać kiedy najlepiej wysłać newsletter.
Pomóż odwiedzającym stronę odnaleźć odpowiedzi na ich pytania poprzez lepszą wiedzę na temat tego co na niej robią. Pozyskaj ich dane kontaktowe.
Twórz grupy docelowe i zarządzaj listami kontaktów precyzyjnie jak nigdy dotąd. Śledź i zarządzaj swoją komunikacją na wszystkich etapach życia klienta.
Angażuj anonimowych użytkowników strony i konwertuj ich w potencjalnych klientów nawet o 30% bardziej efektywnie. Nie ukrywaj tego po co przyszli oprócz nieistotnych treści.
Buduj prawdziwie omnichannelowe procesy poprawiające konwersje na wszystkich etapach życia klienta. Twórz nieograniczone ilości wielowariantowych scenariuszy.

Cennik i plany obsługi

ESSENTIAL — wycena indywidualna
Dla dynamicznych zespołów marketingowych z mniejszych eCommerce o dużych ambicjach.

PROFESSIONAL — wycena indywidualna
Dla ambitnych marketerów ze średniej wielkości eCommerce, którzy chcą korzystać z rozwiązań klasy enterprise.

ENTERPRISE — wycena indywidualna
Dla światowej klasy zespołów marketingowych w dużych firmach, które chcą kształtować przyszłość eCommerce.

PROGRAM PARTNERSKI — wycena indywidualna
Skorzystaj z usług dodanych do systemu Marketing Automation, czyli opracowywaniu i wdrażaniu reguł automatyzacji, opracowywaniu grafik szablonów i innych prac przy systemie.
Zwiększ sprzedaż i retencję klientów w swoim eSklepie
Platforma umożliwia poznanie kupujących w eSklepie oraz wszystkich odwiedzających, którzy nie finalizują zakupu. System automatycznie tworzy profile klientów oraz przetwarza setki danych i analizuje zachowanie użytkowników w czasie rzeczywistym. Na podstawie zbieranych informacji system zachęci niezdecydowanych i zwiększy wartość obecnych klientów.

Dużą zaletą tego systemu jest pakiet gotowych scenariuszy, dzięki czemu administrator lub właściciel eSklepu może od razu uruchomić nawet 10 gotowych scenariuszy z użyciem przygotowanych szablonów.
Funkcjonalność
Dostosuj komunikację do klientów na różnym etapie lejka sprzedażowego, wysyłaj wiadomości wyzwalane przez zachowanie użytkownika. Personalizuj na najwyższym możliwym poziomie. Twórz idealnie skrojone rekomendacje z produktami, o których marzą odbiorcy.

Sztuczna inteligencja przeanalizuje za Ciebie, jakie produkty wyświetlać użytkownikom, by maksymalnie zwiększyć szansę na sprzedaż. Dzięki Marketing Machine Twoje ramki rekomendacji będą efektywne – jak nigdy wcześniej!
Dodaj statyczny lub animowany baner i wyświetl go w dowolnym miejscu na stronie. Pokazuj najlepsze oferty, zbieraj nowych subskrybentów i zachęcaj do zakupów w sposób, który nie przeszkadza użytkownikowi w interakcji ze stroną.
Świetna obsługa zmienia jednorazowy zakup w długotrwałe relacje. Zachęcaj klientów do zadawania pytań przez czat na stronie. Zbuduj pozytywny wizerunek marki już od pierwszej wysłanej wiadomości.
Mierz najważniejsze wskaźniki e-commerce w czasie rzeczywistym. W panelu edrone sprawdzisz istotne metryki sklepu online i jednym kliknięciem stworzysz raporty w formacie PDF.
Miej wgląd w to, co należy poprawić. Funkcja Inbox pozwoli Ci zarządzać wszystkimi rozmowami z klientami w jednym miejscu. Dzięki przejrzystym raportom prześledzisz działania Twojego zespołu.
Buduj przewagę w uporządkowany sposób. Zwiększ ruch na stronie dzięki powiadomieniom push. Wysyłaj newslettery i kampanie SMS, by zdobyć zaufanie, lojalizować klientów i zwiększać konwersję.

Cennik i plany obsługi

MARKETING AUTOMATION POZA STRONĄ — wycena indywidualna
Zwiększ wartość zamówień, częstotliwość zakupów i zjednaj sobie klientów już od pierwszego kontaktu ze sklepem online.

CUSTOMER INTELLIGENCE — wycena indywidualna
Wszystkie dane, rozmowy i interakcje użytkowników w jednym miejscu. Komunikuj się o niebo lepiej niż konkurencja.

SMS & E-MAIL MARKETING — wycena indywidualna
Zwiększ skuteczność swoich działań. Wysyłaj newslettery i kampanie SMS, by podnieść konwersję.

MOBILNY VOICE COMMERCE — wycena indywidualna
Wykorzystaj Voice Commerce! Skróć ścieżkę sprzedaży z minut do sekund, dzięki możliwości zadawania pytań głosowo.

PROGRAM PARTNERSKI — wycena indywidualna
Zyskaj regularne, dodatkowe źródło przychodów pochodzących z prowizji od polecanych klientów. Zyskaj nowe możliwości, buduj rozpoznawalność, zdobywaj nową wiedzę.