Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

LinkedIn to oprócz Tik Toka jeden z najszybciej rozwijających się portali społecznościowych. W Polsce korzysta z niego już ponad 4 mln użytkowników. Oferuje ogromne możliwości zarówno dla pracowników, pracodawców, jak i przedsiębiorców. Bez względu na branżę i grupy odbiorców.

 

System Linkedin - czy warto tu być?

 

System LinkedIn każdego dnia odwiedzają miliony osób na całym świecie. Korzystają z niego m.in. rekruterzy (w przypadku promocji ofert pracy i szukania odpowiednich kandydatów), menedżerowie, czy specjaliści poszukujący zatrudnienia w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku.

 

Dzięki LinkedIn:

  • zwiększasz możliwości zatrudnienia i rozwoju kariery zawodowej,
  • nawiązujesz wartościowe relacje biznesowe,
  • generujesz potencjalnych klientów,
  • możesz utworzyć konto reklamowe (Linkedin Ads) i sprawdzić wysoką skuteczność kampanii LinkedIN Ads,
  • zwiększyć odwiedziny witryny,
  • budować świadomość marki i wizerunek pracodawcy.

Trzeba jednak pamiętać, że wszelkie działania prowadzone w mediach społecznościowych wymagają nie tylko wiedzy, ale również rzetelnej analizy konkurencji, ciekawego contentu, ogromnych pokładów kreatywności i (co niezwykle ważne) regularnie prowadzonych działań.

Profil osobisty

Optymalizacja profilu osobistego na LinkedIn

Profil firmowy

Optymalizacja strony firmowej w serwisie LinkedIn

Kampanie

Prowadzenie skutecznych kampanii Linkedin Ads

 

W Be Perfect zoptymalizujemy Twój profil osobisty oraz stronę firmową, przygotujemy strategię działania i zwiększymy zyski dzięki Linkedin Ads.

Umów się na bezpłatną konsultację.

Profesjonalny profil na LinkedIn to realna szansa na stworzenie wizerunku eksperta, a co za tym idzie — generowanie potencjalnych klientów oraz partnerów biznesowych.

Docieraj do potencjalnych klientów oraz partnerów biznesowych - prowadzenie profilu osobistego na LinkedIn

 

Chcesz, aby Twój profil budował wizerunek eksperta w danej dziedzinie? Chcesz pokazać, że angażujesz się w to, co dzieje się w środowisku branżowym? A może zależy Ci na wartościowych relacjach biznesowych i zdobywaniu potencjalnych klientów? LinkedIn to idealne miejsce, aby osiągnąć każdy z tych celów!

Wspólnie opracujemy tematykę postów i harmonogram ich publikacji. Przygotujemy dla Ciebie strategię oraz wdrożymy działania najlepiej dopasowane do specyfiki Twojej branży.

 

Optymalizacja Twojego profilu osobistego na Linkedin

Jak Cię widzą, tak Cię piszą — jeżeli chcesz działać w mediach społecznościowych, to na pewno o tym wiesz. Dobrze zbudowany profil to coś, co z pewnością wyróżni Cię na tle konkurencji. Dlatego przed rozpoczęciem działań zawsze rekomendujemy optymalizację profilu.

 

Co zawiera optymalizacja profilu?

  • dostosowanie zdjęcia profilowego oraz zdjęcia w tle (coveru)
  • stworzenie szaty wizualnej postów – dobranie odpowiedniej kolorystyki, fontów oraz stworzenie szablonów
  • uzupełnienie nagłówka wraz ze słowami kluczowymi
  • przygotowanie opisu
  • dodanie przycisku akcji (CTA) oraz zbudowanie linku głównego
  • wskazówki jak zdobyć rekomendacje, jak uzupełnić doświadczenie zawodowe oraz edukację
  • dodanie informacji kontaktowych
 

Profil osobisty na LinkedIn - czy warto?

Bez dwóch zdań – TAK! Dzięki LinkedIn możesz nie tylko publikować oferty pracy, ale także dzielić się własnymi doświadczeniami zawodowymi, wartościowymi treściami albo tym, co dzieje się aktualnie w życiu Twojej firmy. To idealne miejsce dla każdego, kto z jednej strony chce stworzyć wizerunek eksperta w danej dziedzinie, a z drugiej – osoby zaangażowanej w wiele współczesnych problemów, ceniącej sobie kontakt z innymi ludźmi.

Prowadzenie profilu na LinkedIn wymaga jednak zaangażowania oraz nieszablonowych pomysłów, dzięki którym zwrócisz uwagę wybranej grupy docelowej. Bardzo ważne jest to, aby content był rzetelny i zawierał wartościowe dla odbiorców informacje. To właśnie pozwala na generowanie potencjalnych klientów.

 

 

Korzyści z prowadzenia profilu na LinkedIn

  • nawiązywanie relacji biznesowych z osobami o podobnym profilu działania,
  • budowanie wizerunku eksperta w swojej branży, a co za tym idzie wzrost wiarygodności,
  • wsparcie procesu sprzedaży poprzez uszczelnienie lejka sprzedażowego
  • możliwość publikacji ofert pracy i łatwiejsze dotarcie do kandydatów.

Warto? Nie czekaj! Już dzisiaj skontaktuj się z ekspertem, który bezpłatnie przeanalizuje Twój profil.

Umów się na bezpłatną konsultację

 

Profil osobisty na LinkedIn z pomocą profesjonalistów — tak czy nie?

 

Prowadzenie profilu osobistego na LinkedIn to doskonała szansa na to, aby pewnym krokiem wejść w świat biznesu. Trzeba jednak pamiętać, aby nasze działania prowadzone były na najwyższym poziomie.

Nie mając doświadczenia w mediach społecznościowych łatwo popełnić gafę lub co jest częściej spotykane – publikować treści nieregularnie. Dlatego warto skorzystać z pomocy profesjonalistów, którzy zdejmą ten ciężar z Twoich ramion.

 

linkedin prowadzenie konta formowego

Prowadzenie strony firmowej na LinkedIn - wejdź z nami do świata biznesu

Prowadzisz własną działalność? Na pewno jesteś obecny na facebook’u czy instagramie. Ale czy jesteś w niewielkim gronie 300 tys. firm obecnych na Linkedin? Jeżeli nie to idealna okazja by wyprzedzić konkurencję!

Dzięki prowadzeniu profilu firmowego na LinkedIn Twoja firma stanie się rozpoznawalna, a Ty zyskasz nowych klientów oraz partnerów biznesowych.

 

Korzyści z prowadzenia strony firmowej na Linkedin?

  • Wzrost zasięgów, budowanie świadomości oraz profesjonalnego wizerunku marki.
  • Budowanie wizerunku dobrego pracodawcy (Employer Branding).
  • Promowanie sukcesów oraz awansów pracowników, co pozwala na ich zaangażowanie w działania promocyjne.
  • Uszczelnienie lejka sprzedażowego.

Profil firmowy na LinkedIn to klucz to sukcesu. Pomożemy Ci stworzyć spójny wizerunek firmy. Przygotujemy wartościowy content, estetyczną grafikę i zadbamy o to, aby profil przyciągnął szerokie grono odbiorców. Dzięki regularnym publikacjom możesz mieć pewność, że utrzymasz stały kontakt z odbiorcą i zwiększyć ruch swojej witryny internetowej.

 

Optymalizacja strony LinkedIn

Jeżeli posiadasz już stronę firmową na LinkedIn, pomożemy Ci ją zoptymalizować. Uzupełnimy ją o niezbędne informacje kontaktowe, ciekawe treści oraz grafikę, która stworzy spójny i estetyczny wizerunek.

 

Co zawiera optymalizacja strony firmowej na Linkedin?

  1. dobranie odpowiedniej kolorystyki oraz fontów,
  2. dostosowanie zdjęcia profilowego (logo) o odpowiedni format
  3. zmiana i dobór odpowiedniego zdjęcia w tle,
  4. dokładne uzupełnienie informacji o firmie (dane kontaktowe, wielkość, branża, rok założenia itd.)
  5. dostosowanie nazwy i sloganu
  6. dodanie przycisku akcji (CTA) oraz zbudowanie linku głównego
  7. dodanie formularza generowania potencjalnych klientów

 

kampanie reklamowe linkedin ads

Reklama na LinkedIn - zobacz, jak tworzymy
skuteczne kampanie reklamowe Linkedin Ads

 

Posiadasz już profil firmowy? Kolejnym krokiem w rozwoju Twojego biznesu może być reklama na LinkedIn.

Obecnie reklama w social mediach to standard dla każdej firmy pragnącej zaistnieć w świadomości odbiorców. Do prowadzenia kampanii reklamowych potrzeba jednak dokładnej analizy konkurencji, branży oraz znajomości jakie daje dana platforma reklamowa.

W BePerfect przed rozpoczęciem współpracy dokładnie określamy cele biznesowe – co dana firma chce osiągnąć poprzez publikację reklam na LinkedIn. Na tej podstawie dobieramy cel reklamowy, format reklamy oraz określamy grupę docelową i budżet.

Zdobądź wyświetlenia wideo, zyskaj nowych klientów i dziel się z nimi ciekawym contentem. To wszystko dzięki Linkedin Ads.

 

Reklama na Linkedin - co możesz osiągnąć?

Reklama na Linkedin to możliwość nawiązywania wartościowych relacji biznesowych, zwiększenie świadomości marki, ale przede wszystkim precyzyjne targetowanie grupy docelowej.

Główną przewagą Linkedin Ads jest możliwość wyboru grupy docelowej poprzez doświadczenie zawodowe, wykształcenie czy nawet wielkość firmy.

 

Co zyskasz dzięki reklamie na LinkedIn?

  • Łatwiej dotrzesz do potencjalnych klientów biznesowych, a przez to masz szansę na generowanie leadów lepszej jakości.
  • Zwiększysz świadomość marki wśród profesjonalistów.
  • Kierowanie reklam do określonej grupy docelowej sprawia, że masz znacznie większą szansę na sprzedaż, a przez to – zwiększenie zysków z prowadzonego biznesu.
  • Publikując reklamy w wielu kanałach, uszczelniasz swój lejek sprzedażowy, a co za tym idzie, możesz wygenerować większe zyski.
 

Reklamy na LinkedIn - cele reklamowe

 

Prawidłowe określenie celu to pierwszy krok do sukcesu. W kampaniach reklamowych na Linkedin możliwe jest docieranie do dokładnie określonych grup docelowych, budowanie marki, generowanie leadów i zwiększanie sprzedaży.

Zobacz, jakie cele reklamowe dostępne są w menedżerze kampanii LinkedIN Ads:

  • świadomość marki
  • wizyty w witrynie
  • Interakcje
  • Wyświetlenia wideo
  • Generowanie potencjalnych klientów
  • Konwersje w witrynie
  • Kandydaci.

Śledzenie konwersji jest możliwe dzięki LinkedIn Insight Tag, który jest odpowiednikiem Piksela od Meta.

 

Linkedin reklama - jak wygląda?

 

Wizualnie reklama na LinkedIN niewiele różni się od tej na Facebook’u. Tekst reklamy jest widoczny zazwyczaj nad grafiką lub wideo. Kreacje reklamowe zazwyczaj są klikalne – kierują do strony internetowej lub do formularza.

 

Kampania Linkedin - formaty reklamowe

Zobacz dostępne formaty reklamowe w menedżerze kampanii LinkedIN:

  • reklamy karuzelowe

  • reklamy ofert pracy

  • reklama wideo

  • reklamy tekstowe

  • reklama spotlight

  • reklamy konwersacyjne

  • reklamy z pojedynczym zdjęciem

 

Kampanie reklamowe na Linkedin - od czego zacząć?

Chcesz wiedzieć, ile kosztują reklamy na LinkedIN? Dlaczego płatna reklama na LinkedIn to świetne rozwiązanie? Jak skutecznie zwiększyć świadomość marki i przygotować kampanię reklamową, która sprzedaje – skontaktuj się nami.

Umów się na bezpłatną konsultację.

Przygotujemy dla Ciebie reklamy tekstowe, a także zajmiemy się kompleksową obsługą profilu i LinkedIn Ads.

 

Jak wygląda prowadzenie profilu i kampanii reklamowej na LinkedIn?

 

W BePerfect każde działania rozpoczynamy od dokładnego zapoznania się z potrzebami naszych klientów. Dla każdego z nich przygotowujemy indywidualną strategię, która pozwoli najlepiej osiągnąć ustalone wcześniej cele.

 

Zaczynamy od Briefu

Wszystkie działania z zakresu mediów społecznościowych wymagają strategii. Nie może ona jednak powstać bez wcześniejszego określenia celów, analizy konkurencji czy określenia grupy docelowej. To właśnie dlatego na początku każdej współpracy prosimy o wypełnienie Briefu.

Dzięki temu wiemy, jak wyróżnić Cię na tle innych profili (zarówno tych osobistych, jak i firmowych).

 

Nic bez Twojej wiedzy!

Angażująca treść, estetyczna grafika i regularnie publikowane wpisy – to podstawa do tego, aby stworzyć profil w serwisie LinkedIn, który pomoże nam w nawiązaniu wartościowych relacji biznesowych i kreowaniu wizerunku eksperta.

Wspólnie z klientem ustalamy rodzaj oraz częstotliwość publikacji – tekst reklamy czy też scenariusz reklamy wideo.

Wszystkie treści, zanim zostaną opublikowane, przekazujemy do akceptacji i w razie potrzeby wprowadzamy stosowne poprawki. Nic nie dzieje się bez Twojej wiedzy i zgody.

 

Raporty miesięczne

Po każdym miesiącu współpracy otrzymasz od nas szczegółowy raport, w którym zawarte będą informacje o przeprowadzonych działaniach i ich rezultatach. Dzięki temu możesz stale monitować postępy naszych ekspertów.

 

Bezpłatna Konsultacja

Chcesz poznać naszą ofertę? Umów się na bezpłatną konsultację.