Shoper to jedna z najczęściej wybieranych platform do sprzedaży online. Pozwala stworzyć nowoczesny sklep internetowy, dostosowany do aktualnie panujących trendów. Proces pozycjonowania jest bardzo ważną częścią marketingu, który pomoże prawidłowo zoptymalizować sklep.…
Pozycjonowanie sklepu – IdoSell
Pozycjonowanie sklepu IdoSell (dawniej IAI Shop) to sposób na zwiększoną widoczność witryny sklepu w wynikach wyszukiwania, zwiększenie ruchu, a także sprzedaży i stworzenia bazy lojalnych klientów. IdoSell to serwis, który jest dostępny…
Jak utworzyć usługę Google Analytics (Universal Analytics)
Od momentu pojawienia się Google Analytics 4 (GA4) minęło już trochę czasu. Usługa ta wprowadza wiele nowości, lecz nadal dużą popularnością cieszy się Universal Analytics (UA) – poprzednia wersja Google Analytics. Co…
Czy agencja SEO może zagwarantować efekt
Rzadko kiedy klienci mają wiedzę na temat seo, bardzo często nie potrafią odróżnić dobrego seo od tego, które oparte jest na złych praktykach. Agencje wykorzystują ten fakt i tworzą oferty pełne obietnic:…
Jak angażować na Instagramie
Instagram, podobnie jak inne kanały social media jest organizmem żywym. Oznacza to, że jeśli chcesz być na nim skuteczny, nigdy nie przestaniesz się uczyć. Istnieje jednak kilka prawd uniwersalnych, dzięki którym będziesz…
Jak optymalizować kampanie Ads
Poniżej przedstawiamy realny wykres konta naszego klienta prezentujący następujące dane: konwersje – 5150, koszt konwersji – 12,74 zł, wartość konwersji – 1 410 000 zł. Prawidłowy wykres optymalizowanej kampanii powinien charakteryzować się:…
Jak szybko zacząć pozycjonowanie
Rozpoczynając przygodę z pozycjonowaniem Twojej strony przez agencję musisz się przygotować, że podzielisz się kawałkiem swojego biznesowego świata. Dostępy, które nadasz lub przekażesz, muszą umożliwiać wprowadzanie zaplanowanych zmian szybko i bez konieczności…
Najlepsze narzedzia do pracy w Social Media / 1
Przychody Facebooka tylko w samym czwartym kwartale 2020 roku to 28.07 mld $, z czego 97% stanowią przychody z samych reklam. Jest więc oczywiste, że uruchomienie reklamy poprzez kliknięcie „Promuj post” musi…
Mały kieszonkowy słownik pojęć dla poczatkujących SEM
Google Ads (wcześniej Google AdWords) Jest to narzędzie, a dokładnie cały system reklamowy, który pozwala na wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google oraz w sieci reklamowej Google (popularne witryny, YouTube, Gmail). Reklamy są…
Promowanie na własny brand w Google Ads
Niejeden klient, który otrzymał od nas raport z kampanii Google miał wątpliwości co do sensu promowania go pod hasłami związanymi z nazwą firmy. No bo w końcu po co komu promowanie się…