Facebook dla firmy – prowadzenie firmowego fanpage i obsługa reklam FB Ads
Powierz nam prowadzenie fanpage’a na Facebooku. Zoptymalizujemy Twoje konto firmowe na FB, przygotujemy strategię komunikacji i pomożemy Ci zarabiać dzięki FB Ads.Facebook dla firmy – optymalizacja profilu, prowadzenie fanpage i obsługa FB Ads
Nasi Specjaliści ds. Social Mediów pomogą Ci wykorzystać potencjał drzemiący na Facebooku. Zapewniamy kompleksową i kreatywną obsługę od optymalizacji profilu, przez poprawę estetyki i przygotowanie strategii komunikacji, aż po działania prowadzące do zwiększenia sprzedaży dzięki wykorzystaniu FB Ads.Optymalizacja konta firmowego na Facebooku
Elementy wizualne i estetyka konta
Odwiedzający twoje konto firmowe w social mediach powinni widzieć spójność, harmonię i porządek. Dlaczego to ważne?
- tworzy profesjonalny wizerunek firmy i pracuje na wiarygodność konta firmowego
- pozwala się wyróżnić na tle konkurencji
- wzmacnia relacje z klientem – profesjonalny wizerunek i łatwa rozpoznawalność mogą przełożyć się na lojalizację klientów
To właśnie dlatego optymalizując twoje konto firmowe na Facebooku tak dbamy o estetykę. Proces ten obejmuje:
- dobranie odpowiedniej kolorystyki i fontów,
- dostosowanie zdjęcia profilowego (logo),
- przygotowanie zdjęcia w tle, które dobrze prezentuje się zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych.
Użyteczność strony firmowej
Strona firmowa w social mediach powinna być nie tylko estetyczna, ale też użyteczna dla odbiorcy. Nie można zapominać o tym, że social media to także źródło informacji o Twojej firmie i ofercie jaką posiadasz. Przekłada się to nie tylko na zadowolenie klientów, ale przede wszystkim na konwersję i sprzedaż.
Dlatego podczas optymalizacji konta firmowego dodajemy adres firmy, uzupełniamy profil o słowa kluczowe, tworzymy użyteczne bio, a także podpinamy inne media społecznościowe. Wszystko dla maksymalnej użyteczności.
Optymalizacja konta Twojego fanpage
Prawidłowo skonfigurowane konto jest podstawą do dalszych działań. W końcu jak nas widzą, tak nas piszą. Dlatego przed publikacją contentu nasz zespół zoptymalizuje twoje konto firmowe na facebooku.
Optymalizacja konta firmowego na facebooku obejmuje:
- zdjęcie profilowe – dostosowanie i wybranie odpowiedniego formatu,
- zmiana i dobór odpowiedniego zdjęcia w tle,
- dokładne uzupełnienie informacji o stronie,
- stworzenie i dodanie nowych zakładek np. usługi, sklep, wydarzenia,
- podpięcie innych social media,
- dodanie przycisku akcji (CTA) oraz zbudowanie linku głównego
- wskazanie odpowiednich kategorii strony firmowej,
- wprowadzenie harmonogramu obecności,
- ustawienie filtrów wulgarności,
- ustawienia z poziomu messengera: powitanie, autoresponder, najczęściej zadawane pytania.
W ramach tej usługi możemy zoptymalizować lub założyć konto firmowe na facebooku.
Prowadzenie firmowego fanpage na Facebooku
Konto firmowe w mediach społecznościowych to świetne miejsce na budowanie wizerunku twojej firmy. Dzięki regularnej publikacji postów masz stały kontakt z klientami i budujesz zaufanie do swojej marki.
Konsekwentnie działania pozwalają osiągnąć ustalone wcześniej cele wizerunkowe i sprzedażowe
Pamiętaj! Odpowiednio prowadzony fanpage jest elementem komunikacji marketingowej pozwalającym na budowanie zaangażowanej grupy odbiorców. Powierz nam prowadzenie swojej strony, a przygotujemy treści, które będą interesujące i przyciągną uwagę potencjalnych klientów.
Na początek – brief
Przed rozpoczęciem współpracy poprosimy Cię o wypełnienie briefu.
Czym jest brief? To dokument, który zawiera najważniejsze informacje dotyczące prowadzenia profilu firmowego lub płatnych kampanii reklamowych.
Określisz w nim m.in. szatę wizualną, rodzaj przekazu, konkurencję / benchmarking, informacje dotyczące klientów, ale też cele biznesowe, które mamy osiągnąć w trakcie współpracy wraz z KPI, które je zmierzą.
Prowadzenie fanpage – co wchodzi w skład usługi?
W skład prowadzenia fanpege wchodzi:
- przygotowanie precyzyjnego harmonogramu publikacji,
- dobranie odpowiedniej ilości publikacji spójnej z założoną strategią,
- budowanie angażujących i zróżnicowanych komunikatów, dopasowanych do lejka sprzedażowego, uwzględniających charakter oraz potrzeby określonej grupy odbiorców,
- systematyczne odpowiadanie na komentarze i wiadomości oraz zachęcanie do kontynuacji rozmowy,
- analiza aktywności i zasięgów, pozwalająca wysnuwać wnioski, które przedkładamy na systematyczną budowę brandu i zwiększenie sprzedaży,
- raportowanie działań.
Prowadzenie kampanii reklamowych w Facebook Ads
Maksymalne wykorzystanie potencjału Social Mediów to także prowadzenie płatnych kampanii reklamowych dostępnych w managerze reklam od Meta. Reklama na Facebooku jest jedną z najskuteczniejszych metod dotarcia do sprecyzowanego odbiorcy.
Kampanie reklamowe – zakres działań
Nasz zespół doświadczonych specjalistów nie tylko skonfiguruje Twojego menadżera firmowego i podepnie pod niego wszelkie niezbędne zasoby, ale i zajmie się kompleksową obsługą kampanii. Wszystko po to, by zmaksymalizować przychody, jakie możesz osiągnąć z płatnych kanałów.
Facebook Ads – optymalizacja menedżera firmy
Manager firmy na facebooku daje możliwość łatwego zarządzania działaniami marketingowymi na platformie Meta.
W Be Perfect zajmiemy się pełną optymalizacją menedżera firmy na Facebooku. Do naszych działań należeć będzie:
- weryfikacja domeny,
- sprawdzenie poprawności zbierania danych przez Piksel Facebook’a,
- skonfigurowanie piksela,
- konfiguracja zdarzeń i dodanie zdarzeń webowych,
- połączenie zasobów i źródeł,
- nadanie uprawnień dla osób z poziomu zasobów,
- wgranie wymaganych wtyczek na stronę internetową,
- wygenerowanie pliku XML,
- stworzenie katalogu na podstawie pliku XML,
- stworzenie konta handlowego/menedżera sprzedaży.
Facebook Ads – prowadzenie kampanii reklamowej
Nasze działania w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku obejmują m.in.:
- zaprojektowanie lejka sprzedażowego,
- stworzenie list remarketingowych,
- utworzenie list podobnych odbiorców (lookalike),
- przygotowanie kampanii reklamowych z różnymi wariantami kreacji,
- aktywacja reklam i ich stała optymalizacja,
- tagowanie postów reklamowych,
- analiza i raportowanie działań oraz wyników reklamowych.
Zobacz, co możesz zyskać
- kompleksowe, indywidualne podejście
- wzrost sprzedaży i liczby nowych klientów
- interakcja z odbiorcą, skracasz dystans i budujesz zaufanie do twojej firmy
- wzrost zasięgu i widoczności, budujesz świadomość marki
- kampanie reklamowe dopasowane do potrzeb Twojego biznesu
- precyzyjne działania, możliwość ukierunkowania na konkretną grupę docelową
- profesjonalny, wiarygodny i spójny wizerunek marki w social media
Wybierz prowadzenie strony firmowej (fanpage) oraz kampanii reklamowych w serwisie Facebook z Be Perfect.
Najczęściej zadawane pytania
Koszt prowadzenia fanpage zależy od wybranej oferty i jej zakresu. Ceny uzależnione są od liczby postów. Jeżeli zdecydujesz się na rozszerzenie usług np. o Facebook Ads lub prowadzenie konta na Instagramie zaproponujemy atrakcyjny pakiet cenowy. W ofercie ustalamy szczegóły takie, jak liczba postów, charakter contentu oraz dodatkowe elementy w zakresie obsługi. Ustalone w niej zostają szczegóły, ilość postów, charakter contentu, dodatkowe elementy w zakresie obsługi.
Prowadzenie strony na Facebook’u opiera się na tworzeniu contentu atrakcyjnego dla określonego wcześniej (w procesie złożonej analizy) odbiorcy. W prowadzeniu strony firmowej w Social Media nie ma miejsca na przypadek. Wszystkie posty zawarte są w przygotowanym wcześniej precyzyjnym harmonogramie publikacji, który dostajesz do akceptacji przed publikacją. Kreowany content uwzględnia założone cele zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowe. W ramach usługi moderujemy także komentarze użytkowników oraz odpisujemy na wiadomości.
Prowadzenie Facebooka przez agencję jest gwarancją obsługi przez specjalistów, którzy znają specyfikę i dynamikę tego medium. Wiedza i doświadczenie pozwala nam wykorzystywać maksimum potencjału danego przez ten kanał komunikacji, zarówno jeżeli chodzi o budowanie zaangażowanej grupy odbiorców, jak i realizację celów sprzedażowych.
Tak, moderacja strony jest ważnym elementem oferty. Utrzymywanie kontaktów z odbiorcami jest istotnym elementem budowania wizerunku Twojej firmy. Na bieżąco odpisujemy na wszystkie wiadomości i komentarze, które pojawią się na profilu lub pod reklamą. Wysyłamy również zaproszenia do polubienia twojej firmy.
Koszt prowadzenia reklam na facebook’u składa się z dwóch elementów: opłaty administracyjnej (agencyjnej) i budżetu reklamowego. Każdy z tych składników obliczany indywidualnie – w zależności od możliwości finansowych, twojej grupy docelowej i celu, który chcesz osiągnąć.
Jeżeli w swoich zasobach posiadasz dobrej jakości zdjęcia, które chcesz opublikować w mediach społecznościowych, możesz je do nas przesłać – na pewno je wykorzystamy. Możesz też skorzystać z naszej oferty zdjęć produktowych i lifestylowych. W pozostałych przypadkach będziemy wykorzystywać formę graficzną lub zdjęcia stockowe.
Tak. W ramach współpracy nie tylko rekomendujemy wprowadzenie akcji sprzedażowych, ale też organizujemy konkursy, zgodnie z zasadami Facebook’a. Przygotujemy regulamin, plan promocji, a także pomożemy w wyborze zwycięzcy.
Tak. Staramy się, aby tworzone przez nas treści były jak najbardziej atrakcyjne dla odbiorcy i zwiększały widoczność marki w social media. W zależności od potrzeb i komunikatów przygotowujemy też posty w wersji animowanej.
Tak. Aby mieć dostęp do swojej strony firmowej, musisz posiadać swoje konto prywatne na Facebook’u.
Tak. Przed rozpoczęciem pracy nad contentem wykonujemy audyt konta i optymalizujemy go. Dzięki temu nasze działania mogą przynieść większe korzyści dla Twojej firmy.
Tak! Przed rozpoczęciem współpracy badamy działania konkurencji. Dzięki temu możemy lepiej zrozumieć, w której działa Twoja firma, a także dobrać działania, którymi zainteresują się Twoi potencjalni klienci.
W celu prowadzenia kampanii konieczne jest posiadanie strony firmowej (fanpage) oraz konta prywatnego, z którego będziesz mieć dostęp do panelu reklamowego Facebook Ads oraz managera firmy.
Specjalista obsługujący kampanię, zajmie się doborem formatów reklam, tak by zrealizować cele biznesowe klienta. Może zaproponować reklamę banerową, karuzelę, formularz, reklamę z katalogu, kolekcję, promowanie posta i wiele innych.
Oczywiście! Nasi specjaliści posiadają szeroką wiedzę dotyczącą systemu Meta i potrafią zweryfikować błędy w działaniu piksela czy pliku XML. Przy współpracy z działem IT dołożą wszelkich starań, aby dane z twojej strony zbierały się poprawnie.
Tak. Po każdym zakończonym miesiącu otrzymujesz od nas raport dotyczący wykonanych działań oraz wyników płatnych kampanii.