Artykuły sponsorowane stanowią doskonały sposób na budowanie profilu linkowego strony. Odpowiednie treści z osadzonym linkiem nie tylko zwiększają widoczność, ale także pomagają nam w kreowaniu pozycji eksperta w danej branży. Dzięki temu możemy zyskać nowych klientów i zwiększyć zyski ze sprzedaży. Trzeb jednak mieć na uwadze to, że artykuł sponsorowany - aby był skuteczny - musi spełniać określone kryteria. Nie warto tworzyć treści niskiej jakości tylko po to, aby opublikować ją na portalu. Właśnie dlatego, przed przystąpieniem do działania, dobrze jest dokładnie zapoznać się ze specyfiką tego typu publikacji.
Obecnie social media to nie tylko źródło rozrywki, ale także potężne narzędzie marketingowe. Mimo zmieniających się trendów wciąż największą popularnością cieszy się Facebook, dlatego warto o nim pamiętać w tworzeniu skutecznych działań promocyjnych. Poniżej przedstawiamy, jak utworzyć profil firmowy na FB, dlaczego warto i jak angażować odbiorców, a tym samym zwiększać sprzedaż i zyski.
Od 6 marca 2024 roku w życie wchodzi Digital Markets Act. Dyrektywa, która…
Przygotowaliśmy krótką instrukcję nadania dostępu do konta Google Search Console. Może być Ci…
Przygotowaliśmy dla Ciebie krótką instrukcję do nadania dostępu do Profilu Firmy Google, często…