Pozycjonowanie sklepów internetowych, które zwiększa sprzedaż
Wdrożymy solidną optymalizację Twojego biznesu e-commerce i zbudujemy silny profil linkowy. Zadbamy o wzrost widoczności sklepu internetowego w darmowych wynikach wyszukiwania Google. W ten sposób masz szansę na zwiększenie sprzedaży konkretnego produktu lub usługi.
SEO dla sklepu internetowego to doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto nie tylko pragnie zwiększyć widoczność swojego biznesu w sieci, ale także zbudować silną oraz rozpoznawalną markę. Regularnie prowadzone działania sprawią, że Twój sklep online wyróżni się na tle konkurencji, a Ty znajdziesz bogate grono nowych klientów.
Dlaczego warto rozpocząć pozycjonowanie sklepu internetowego?
Jak pokazuje raport E-commerce w Polsce 2019. Gemius dla e-Commerce Polska, 62% wszystkich badanych internautów dokonało kiedykolwiek zakupu online. Warto zatem rozwijać kanały sprzedaży internetowej. Częścią tego procesu jest budowanie widoczności sklepu, która może realnie przełożyć się na wzrost sprzedaży. Inwestowanie w pozycjonowanie sklepu internetowego opłaca się zwłaszcza biznesom, które dotychczas jedyną możliwość rozwoju upatrywały w platformach sprzedażowych pobierających prowizję od transakcji. Pozycjonowanie sklepu internetowego to długofalowy proces przynoszącym klientom wymierne korzyści finansowe.
Sytuacja sklepów internetowych w Polsce zmieniła się wraz z wybuchem pandemii koronawirusa w 2020 roku. Przymusowa izolacja oraz zamknięcie sklepów stacjonarnych spowodowały, że Polacy masowo zaczęli robić zakupy w Internecie. Dodatkowo – klienci odkryli, że taka forma jest nie tylko szybsza, ale również znacznie bardziej wygodna. Konsekwentnie prowadzone pozycjonowanie sklepu internetowego to ogromna szansa dla Twojego biznesu. Polski rynek e-commerce należy bowiem do najszybciej rozwijających się w Europie.
W naszym kraju z Internetu korzysta regularnie około 30 milionów osób. Aż 79% z nich przynajmniej raz zdecydowało się na zakupy on-line. 75% decyduje się natomiast dokonać zakupu w polskim sklepie. Jak widać, pozycjonowanie e-commerce jest wręcz niezbędne, by wyróżnić się na tle gigantycznej konkurencji. Optymalizacja sklepu internetowego nie tylko sprawi, że nasza firma będzie pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania. Regularnie prowadzone działania SEO sklepu internetowego sprawią, że klientowi łatwiej będzie poruszać się po sklepie, szybciej znajdzie interesujący go produkt, a także znajdzie wszelkie interesujące go informacje.
Pozycjonowanie sklepu internetowego - jakie korzyści przynosi SEO w sklepie internetowym?
Pozycjonowanie sklepów internetowych to nie tylko zwiększenie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. To także zwiększenie sprzedaży, dotarcie do nowej grupy odbiorców, czyli klientów, a także stworzenie ciekawej i wyróżniającej się na tle konkurencji marki. Krótko mówiąc, SEO dla sklepu internetowego to przede wszystkim: wzrost widoczności, więcej nowych klientów oraz zwiększenie sprzedaży.
SEO sklepu internetowego to także lepsza użyteczność strony. Optymalizacja strony sklepu pod kątem SEO często wiąże się z poprawą jej użyteczności. Dzięki temu użytkownicy mogą łatwiej nawigować po stronie, co również przekłada się na lepsze wrażenia z zakupów. Warto także mieć na uwadze, że pozycjonowanie sklepów internetowych to strategia długoterminowa. Efekty SEO mogą utrzymywać się przez długi czas, nawet po zakończeniu aktywnych działań. Pamiętajmy też o tym, że sklepy znajdujące się na czołowych miejscach w wyszukiwarkach często są postrzegane jako bardziej wiarygodne i profesjonalne. Pozycja w pierwszej dziesiątce może przyczynić się do budowania zaufania wśród użytkowników.
Wykonujemy pozycjonowanie sklepów internetowych w oparciu o przemyślaną strategię
Zajmujemy się profesjonalnym pozycjonowaniem sklepów internetowych opartych na różnych CMS-ach, jak na przykład: WooCommerce, PrestaShop, Shoper, OpenCart, RedCart, Sky-Shop, IdoSell Shop czy E-sklep. Prowadzimy działania w oparciu o przemyślaną i konsekwentnie realizowaną strategię. Analizujemy, planujemy, wyciągamy wnioski.
WooCommerce jest jednym z darmowych i jednocześnie najpopularniejszych rozwiązań wśród naszych klientów. Do jego zalet można zaliczyć możliwość wykonywania przekierowań, czy optymalizacji meta tagów, dzięki dedykowanym SEO wtyczkom. WooCommerce pozwala także na optymalizację grafik, dodawanie opisów kategorii, choć w niektórych motywach bez zmian w kodzie nie są one widoczne. Dostęp do kodu źródłowego, a także bogata oferta wtyczek np. do kompresji plików graficznych, pozwala także na dostosowanie szybkości ładowania strony do wymogów CWV, co ma ogromne znaczenie w kontekście pozycjonowania sklepu internetowego.
PrestaShop to darmowy CMS, posiadający wiele funkcjonalności, które są przyjazne przy wprowadzaniu optymalizacji w procesie pozycjonowania sklepu internetowego. Opcje niedostępne w podstawowej wersji można wykupić w postaci płatnych modułów, np. modułu blogowego. PrestaShop pozwala też na wprowadzanie zmian bezpośrednio w plikach na serwerze.
Shoper to jasny i przejrzysty CMS dedykowany nawet dużym sklepom internetowym w formie usługi opartej na modelu SaaS. Wprowadzanie optymalizacji meta tagów, opisów kategorii, adresów URL, a do tego automatyczne przekierowania i możliwość prowadzenia przejrzystego bloga czynią go jednym z chętniej wybieranych systemów zarządzania treścią. Znaczącym ograniczeniem jest brak możliwości wprowadzania zmian w kodzie źródłowy, do którego nie ma dostępu.
Sky-Shop ma ograniczenia w możliwości ustawień tagu noindex, co nie stanowi i tak znaczącego utrudnienia. Dużą zaletą tego systemu CMS jest możliwość dopasowania funkcjonalności sklepu wedle własnych potrzeb. W szybki sposób można wykonać integrację z innymi platformami handlowymi oraz blogiem.
ShopGold jest prosty w obsłudze, pozwala na podstawową optymalizację treści, taką jak zmiany opisów, wgranie mapy strony, zarówno automatyczne, jak i ręczne przekierowania. ShopGold w zależności od wersji posiada różne funkcjonalności. Ta podstawowa nie pozwala na dodatkowe modyfikacje.
RedCart to oprogramowanie w modelu SaaS, oferujące wiele podstawowych możliwości optymalizacyjnych, w tym modyfikacje meta tagów, ustawianie przyjaznych linków, czy też optymalizację zdjęć. W RedCart nie ma dostępu do FTP-a, zatem zmiany muszą być przeprowadzane z udziałem wsparcia technicznego dostawcy oprogramowania.
OpenCart w zależności od wersji umożliwia optymalizację meta tagów, zmiany adresów url. Jego panel jest prosty i przejrzysty. W OpenCart możliwe są zmiany w kodzie źródłowym i instalacja dodatkowych wtyczek, które jednak po aktualizacjach mogą niepoprawnie działać.
Serwis dostępny w modelu SaaS pozwala między innymi na automatyczne generowanie rich snippets, optymalizację strony w module SEO, automatyczne przekierowania oraz wygenerowanie mapy strony. IdoSell Shop pozwala także na prowadzenie bloga czy tworzenie przyjaznych adresów.
E-sklep to platforma e-commerce zaproponowana przez home.pl i posiadającą większość podstawowych rozwiązań sprzyjających optymalizacji sklepu dla wyszukiwarek. Możliwa jest m.in. optymalizacja meta tagów, dostosowywania adresów url, optymalizacja treści i rozbudowy o dodatkowy content w postaci wpisów blogowych.
W BePerfect pozycjonujemy również sklepy internetowe oparte na innych CMS-ach, w tym autorskich.
Pozycjonowanie sklepu internetowego dla Twojej branży
Jakie branże powinny się zdecydować na proces pozycjonowanie sklepu? Tutaj można powiedzieć, że wszystkie te, którym zależy, aby zwiększyć widoczność oraz sprzedaż. Wśród produktów, które najczęściej dodawane są do koszyka w sklepach online, należą między innymi odzież, obuwie, kosmetyki, perfumy czy książki. Jeśli zatem zajmujesz się sprzedażą tych albo innych produktów, optymalizacja i pozycjonowanie sklepów internetowych będą z pewnością idealnym rozwiązaniem. Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu sklepów internetowych z wielu branż, takich jak:
Jeżeli chodzi o SEO dla sklepu internetowego, to każda branża wymaga przygotowania indywidualnej strategii. Dla każdego przygotowujemy działania oraz content, który pozwoli najlepiej zaistnieć w sieci.
Etapy pozycjonowania sklepu internetowego w naszej agencji
Każdy sklep internetowy jest inny, dlatego każdy z nich będzie wymagać przygotowania indywidualnej strategii, która pomoże osiągnąć zamierzone cele biznesowe. SEO w sklepie internetowym to działanie wieloetapowe, które składa się między innymi z następujących elementów:
- analiza obecnej sytuacji serwisu,
- ustalenie celów,
- diagnoza i rozwiązywanie problemów technicznych,
- zmiany nieprawidłowych ustawień globalnych,
- rekomendacje dotyczące wprowadzania nowych produktów,
- ustalenie strategii optymalizacji,
- przygotowanie wartościowego contentu,
- wysyłanie treści do akceptu,
- optymalizacja kategorii i wprowadzenie dodatkowego contentu,
- optymalizacja grafik,
- rozszerzenia contentu na blogu.
Dzięki temu Twój sklep internetowy staje się miejsce, w którym klient może nie tylko szybko znaleźć interesujący go produkt, ale także informacje dotyczące interesującego go problemu z wybranej branży. SEO dla sklepu internetowego pozwala na pełne dopasowanie nie tylko do wymagań wyszukiwarki, ale także potencjalnych klientów.
Pozycjonowanie sklepów online
Jak już zostało wspomniane, pozycjonowanie dedykowane dla sklepów internetowych to działanie składające się z wielu elementów. Wszystkie one mają na celu zapewnić wysokie pozycje w wyszukiwarce, a tym samym – przyczynić się do wzrostu sprzedaży.
SEO dla sklepu internetowego
SEO sklepu internetowego to szereg działań będących wypadową analityki internetowej, optymalizacji technicznej, tworzenia contentu i doboru słów kluczowych. Owa interdyscyplinarność sprawia, że pozycjonowanie samodzielnie własnego sklepu internetowego jest zbyt czasochłonne dla zapracowanych właścicieli biznesów e-commerce. Warto zatem niezależnie od wielkości sklepu internetowego pracę nad widocznością w SERP’ach wyszukiwarki Google powierzyć zespołowi specjalistów, którzy będą za Ciebie pracowali nad SEO dla e commerce.
Audyt SEO i analiza konkurencji
Analiza obecnej sytuacji sklepu internetowego na tle konkurencji pomaga naszym specjalistom obsługi przygotować ofertę dostosowaną do potrzeb zarówno klienta, jak i samej witryny e-commerce. Takie działanie pozwala zaproponować zainteresowanym firmom optymalną wysokość abonamentu. Sklepy internetowe, które nie są zoptymalizowane i nie posiadają zadowalającej widoczności, potrzebują większego nakładu pracy, co wiąże się z większym budżetem. Kolejny audyt SEO wykonywany jest przed przygotowaniem strategii pozycjonowania i przystąpieniem do działań. Pozwala on zdiagnozować podstawowe problemy, które często pojawiają się na stronach. Wśród nich można wymienić: problemy z wersją mobilną i indeksacją, brak jednolitej wersji www w obrębie całego serwisu, czy duplikaty stron. Audyt SEO ma także na celu stworzenie zaleceń dla klienta dotyczących wprowadzania produktów, wdrożenia rozwiązań technicznych w budowie strony, czy tworzenia nazw oraz opisów produktów na etapie poszerzania asortymentu.
Strategia na pozycjonowanie sklepu
Mając na uwadze przedstawione przez klienta cele biznesowe, tworzymy strategię pozycjonowania sklepu. Zależy nam, by potencjalni klienci naszych kontrahentów znajdowali go na pierwszej i drugiej pozycji w organicznych, czyli darmowych wynikach wyszukiwania Google.
Dobór słów kluczowych i zmiany w zakresie struktury
Niekiedy istniejąca struktura sklepu internetowego nie umożliwia właściwej klasteryzacji tematycznej fraz. Jest to popularnym zjawiskiem zwłaszcza wśród sklepów internetowych o bardzo szerokim asortymencie. Często kategorie są zbyt ogólne, a struktura ich jest zbyt płytka. Wtedy przystępujemy do przygotowania rekomendacji i w zależności od ustaleń oraz wariantu umowy, tworzymy nowe kategorie tak, by maksymalnie wykorzystać potencjał słów kluczowych, na które możemy wypozycjonować sklep internetowy.
Optymalizacja znaczników meta
Jednym z najważniejszych i równocześnie podstawowych elementów wdrożenia optymalizacji sklepu są znaczniki meta. Znacznikiem informującym o zawartości danej strony jest meta title. To on mówi użytkownikowi internetu, ale również webcrawlerom (botom Googla wędrującym po zawartości internetu), co znajduje się na stronie. Te znaczniki powinny jak najlepiej odzwierciedlać zawartość strony, ale również być ściśle dopasowanymi słowami kluczowymi. Specjalista SEO niczym fan Tetrisa stara się maksymalnie zapełnić ten niewielki obszar przeznaczony na meta title.
Optymalizacja atrybutów ALT
ALT Tag, określany także atrybutem alt lub opisem alternatywnym, to atrybut HTML, który ma za zadanie określić to, co znajduje się na grafice czy zdjęciu. Atrybut Alt pozwala odczytać wyszukiwarce tekstowej (jaką jest Google) przedstawiony obraz. Prawidłowo określone znaczniki alt w przypadku sklepu internetowego mogą sprawić, że zdjęcia produktu zaczną wyświetlać się wysoko w Google Grafika i przyczynią się do zwiększenia ruchu. W przypadku branż, gdzie niezwykle istotny jest aspekt wizualny, takich jak np. moda, wyposażenie domu czy meble, użytkownik szuka odpowiedzi na swoje zapytanie w graficznych wynikach wyszukiwania (Google Grafika).
Optymalizacja treści i rozbudowywanie strony o dodatkowy content
W przypadku sklepów internetowych niezwykle istotne są także opisy kategorii. Mają one za zadanie informować wyszukiwarkę o zawartości danej kategorii, lecz również powinny mieć wartość dla użytkownika. Ważny jest zarówno dobór odpowiednich fraz, zwłaszcza gdy same nazwy wyświetlających się produktów nie wyczerpują pełnej gamy słów kluczowych możliwych do użycia w kategorii, jak i przekazanie odwiedzającemu informacji o charakterystyce asortymentu.
Przygotowywanie contentu na bloga i optymalizacja istniejących wpisów
Czasami zawartość sklepu nie pozwala na rozbudowę contentu w kategoriach i na stronach statycznych. W takim przypadku cenne może okazać się prowadzenie bloga, który oprócz realizacji celów content marketingu będzie realizował również te związane z SEO. Rzeczowe i merytoryczne wpisy pozwalają nie tylko budować wizerunek eksperta oraz wiarygodność serwisu, ale również rozszerzają strategię pozycjonowania o dodatkowe słowa kluczowe. Dzięki odpowiednio przygotowanym wpisom blogowym, sklep ma szansę pojawiać się w organicznych wynikach wyszukiwania pod frazami w formie pytań, ściśle związanymi z branżą. Przykładowo, klient sprzedający skórzane torebki może przygotować treść związaną z konserwacją wyrobów ze skóry. Taki rodzaj treści nazywa się evergreen content, czyli zawsze aktualna treść, która, niezależnie od pory roku, potrafi przynieść ruch na stronę. Drugim typem treści jest tzw. real time. Reaguje ona na bieżące wydarzenia, wykorzystując aktualne trendy do zdobywania nowych użytkowników.
Linkowanie wewnętrzne
Nieodzownym elementem optymalizacji sklepu internetowego są linki wewnętrzne. Odpowiednia nawigacja jest dzisiaj już nie tylko elementem SEO, ale i UX. Odnośniki wewnętrzne prowadzące do nieistniejących adresów nie tylko nie wpływają pozytywnie na zwiększenie widoczności sklepu, ale i frustrują użytkowników poruszających się po stronie.
Optymalizacja techniczna
Wiele e-commerce posiada problemy techniczne utrudniające budowanie widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Powolne ładowanie się witryny, brak mapy strony lub jej niepoprawne działanie i wiele innych elementów sprawiają, że nie można budować zadowalającej widoczności. Dział SEO wraz z programistą wprowadzają ujednoliconą wersję sklepu internetowego, generują mapę strony, poprawiają szybkość ładowania, ustawiają niezbędne przekierowania, diagnozują problemy z indeksacją i z nieprawidłowym wdrożeniem danych strukturalnych oraz monitorują stan witryny w Google Search Console.
Link building
Linki są podstawowym elementem w ramach działań off-site. Efektywne pozycjonowanie sklepu internetowego nie jest możliwe bez odpowiedniego zaplecza linków. Aby zbudować solidny link building, należy zbudować naturalny profil linkowy. W tym celu zdobywamy wartościowe linki prowadzące do pozycjonowanego sklepu. W zależności od budżetu na działania zewnętrzne dobieramy strategię link buildingu. Naszym klientom oferujemy artykuły sponsorowane na płatnych portalach, publikacje na dedykowanych blogach, wpisy w katalogach firm i inne.
Miesięczne raporty skuteczności oraz cykliczne rekomendacje zmian w sklepie internetowym
Aby osiągnąć pełną transparentność, nasi klienci otrzymują miesięczne raporty wykonanych działań oraz podsumowanie efektów pracy w zakresie pozycjonowania sklepu internetowego. Przedstawiamy dokładnie to, co zostało zrobione w obrębie strony, a także raportujemy, jakie działania zostały wykonane off-site. Ponadto przesyłamy rekomendacje zmian do wprowadzenia w zakresie funkcjonalności serwisu, jak i pokazujemy możliwości rozszerzenia wykonywanych prac. Zainteresowany tematyką pozycjonowania sklepu internetowego? Przeczytaj na naszym blogu:
- Gdzie sprawdzać widoczność podczas pozycjonowania sklepu?
- Jak wygląda pozycjonowanie sklepu internetowego WooCommerce?
- Jakie tajemnice skrywa pozycjonowanie sklepu internetowego opartego o SaaS IdoSell?
- Czy pozycjonowanie sklepów internetowych zbudowanych na silniku Shopper może stwarzać trudności?
- Ile trwa pozycjonowanie sklepu internetowego i czy można gwarantować szybkie efekty pozycjonowania sklepów internetowych?
- Jak zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego?
SEO w sklepie internetowym - najczęściej zadawane pytania
Na zwiększenie ruchu w sklepie internetowym wpływ ma wiele czynników. Z punktu pozycjonowania jest to odpowiednio przygotowana treść pod konkretne frazy, które interesują potencjalnych klientów – im częściej są one wyszukiwane, tym większa szansa na to, by ruch na stronie sklepu wzrastał. Aby jednak tak było, niezbędne jest osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google. Nieodzownym elementem jest również odpowiednia struktura adresów poszczególnych kategorii, jak również zastosowanie linków wewnętrznych.
Na koszt pozycjonowania należy patrzeć jak na inwestycję. Przy większych kwotach, efekty pozycjonowania mogą być znacznie szybciej zauważalne ze względu na większe możliwości. Należy jednak pamiętać, że pozycjonowanie to proces, który musi trwać, niemniej jednak jest to inwestycja, która się zwraca.
Optymalizacja sklepu internetowego to nic innego jak przygotowanie jego struktury i treści zgodnie z preferencjami wyszukiwarki. Podczas pozycjonowania strony podejmowane są działania związane ze zwiększeniem widoczności strony na hasła związane z zawartością sklepu, które jednocześnie są wyszukiwane przez internautów. Prace te dotyczą zarówno treści zawartej na stronie, jak i backlinków.
Działania podejmowane podczas optymalizacji strony internetowej sklepu z całą pewnością mogą podnieść sprzedaż. Wszystko za sprawą osiąganych przez stronę pozycji w wyszukiwarce Google. Im są one wyższe, tym większa liczba potencjalnych klientów może odwiedzić stronę sklepu, co z kolei wiąże się z szansą na dokonanie przez nich zakupu.
Oprogramowanie ma duże znaczenie dla samego pozycjonowania sklepu internetowego. Wszystko wynika z tego, jakie możliwości ono daje. Dostosowanie i modyfikacja nagłówków, meta danych, możliwości stworzenia odpowiedniej struktury linków, możliwość technicznej optymalizacji, poprawy szybkości ładowania są niezwykle istotne – jeśli oprogramowanie uniemożliwia wykonanie tych działań, proces pozycjonowania sklepu internetowego może się wydłużyć, a także być mniej efektywny.
Niestety, nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Na efekty pozycjonowania sklepu internetowego wpływa wiele czynników, w tym również sam algorytm wyszukiwarki, którego preferencje są stale aktualizowane. Ogromny wpływ ma również konkurencja, asortyment sklepu, jak i sama struktura strony. Niemniej jednak pierwsze efekty pozycjonowania można zauważyć często już po pierwszych miesiącach prowadzenia działań. Należy jednak pamiętać, że proces proces pozycjonowania sklepów internetowych to maraton, a nie wyścig.
Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego często sprowadza się do poprawy struktury kategorii, przyspieszenia ładowania strony internetowej oraz szeregu innych elementów, które nierzadko mają znaczenie w kontekście budowania pozytywnych doświadczeń użytkownika. Usługa polegająca na pozycjonowaniu sklepów internetowych przy równoczesnym uwzględnieniu procesu projektowania doświadczeń użytkownika nosi nazwę SXO.
Pozycjonowanie sklepu internetowego jest kwestią indywidualną. Stworzenie własnego zespołu in house to wysokie koszty, które niejednokrotnie przewyższają możliwy zwrot z inwestycji. Dlatego też większość sklepów internetowych korzysta z usług oferowanych przez agencje marketingu internetowego takie jak BePerfect. Niezależnie od realizacji samej strategii przez zespół SEO, osoby odpowiedzialne za marketing sklepu internetowego oddelegowane do kontaktu z accountem w BePerfect powinny brać udział w procesie pozycjonowania w ustalonym zakresie, najczęściej ograniczającym się do akceptacji treści oraz wprowadzanych zmian.
Na pozycjonowanie sklepów internetowych składa się szereg działań oraz wiedza z wielu dziedzin od programistycznej, przez analitykę webową, research fraz kluczowych, a skończywszy na przygotowaniu contentu i publikacji zmian. Właścicielowi sklepu internetowego, na barkach którego spoczywa wiele innych obowiązków wynikających z prowadzenia biznesu, często nie wystarczy czasu. Do pozycjonowania sklepu internetowego nie wystarczy też powierzchowna wiedza z zakresu SEO i link buildingu, dlatego tak wymagający proces lepiej powierzyć specjalistom, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w działaniach mających na celu poprawę widoczności w wyszukiwarce Google.
Proces pozycjonowania e commerce jest złożony. Efekty pozycjonowania sklepu internetowego nie są widoczne od razu. Im wcześniej zaczniesz realizację działań, najlepiej jeszcze zanim strona trafi do indeksu wyszukiwarki Google, tym lepiej dla Twojego biznesu.
Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga podejścia interdyscyplinarnego. W działaniach uczestniczą nie tylko specjaliści SEO, specjaliści ds. Link Buildingu, copywriterzy ale też programiści, account menadżerowie, analitycy oraz UX designerzy.
Frazy kluczowe dobiera specjalista SEO w oparciu o zgromadzone dane analityczne w korelacji z wynikami baz słów kluczowych. Klient zawsze może określić grupy asortymentu, których na poprawie widoczność zależy mu w pierwszej kolejności, jednak dobór konkretnych fraz nie leży po stronie klienta.
Nie. Wszystkie działania możesz zostawić nam. Prowadzenie biznesu wymaga podejmowania każdego dnia wielu decyzji oraz realizacji wielu zadań. Wiemy o tym doskonale, dlatego nasza usługa zawiera zarówno tworzenie treści, jak i wprowadzanie zmian na stronę. Jeśli nie masz czasu, nie musisz nawet zatwierdzać treści wprowadzanych na stronę, jednakże zalecamy ich weryfikację.