TikTok - reklama i prowadzenie
TikTok jest stosunkowo młodą platformą, której początki sięgają 2016 roku. Mimo to niemal z dnia na dzień zrobił zawrotną karierę, zupełnie zmieniając dotychczasowe oblicze social mediów. Szacuje się, że od momentu swojej premiery, został pobrany ponad 3 miliardy razy. Każdego dnia na całym świecie krótkie filmiki o przeróżnej tematyce ogląda niemal miliard użytkowników. Obecnie to nie tylko bogate źródło rozrywki, ale również rozwojowe narzędzie marketingowe.
Prowadzenie konta oraz reklama na TikToku stanowią doskonały sposób na to, aby wypromować swój brand, a tym samym dotrzeć do nowej grupy docelowej.
Dlaczego TikTok przewyższa inne platformy społecznościowe, jeżeli chodzi o prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych i budowanie wizerunku?
Z najnowszych raportów wynika, że blisko 37% użytkowników zdecydowało się na zakup konkretnego produktu zaraz po tym, jak zobaczyło go na TikToku. W mediach społecznościowych to absolutna potęga, dlatego nie warto lekceważyć tego potencjału.
Warto za to wiedzieć, że trendy w tej aplikacji zmieniają się niemal z dnia na dzień. Właśnie dlatego reklamę czy prowadzenie konta na TikToku dobrze jest powierzyć grupie doświadczonych specjalistów, którzy każdego dnia śledzą najnowsze wydarzenia. Wszystko po to, aby twoja marka mogła zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów oraz przebić się na tle konkurencji. Dowiedz się, jak tworzymy treści i reklamy na TikToku oraz dlaczego współpraca z nami to najlepsze rozwiązanie dla twojego biznesu.
Prowadzenie konta na TikToku - tworzymy angażujące wyświetlenia wideo
Mimo że TikTok jest młodą aplikacją, to minęły już czasy, kiedy kojarzony był wyłącznie z platformą dla nastolatków. Obecnie to bardzo dochodowe źródło, a profesjonalne konto na TikToku prowadzą nie tylko celebryci, ale również firmy z różnorodnych branż. Nie pozwól, aby wśród nich zabrakło Twojej marki. Dlaczego to takie ważne? Na początek kilka faktów. Niemal 80% użytkowników TikToka jest zdania, że umieszczone tam treści są wyjątkowe, natomiast dla 85% instalacja aplikacji pozwoliła odkryć zupełnie nowe treści, które przypadły im do gustu. To jeszcze nie koniec – bowiem 84% zadeklarowało odkrycie w tych mediach społecznościowych treści, z którymi mogą się identyfikować.
TikTok to platforma, która nie tylko dostarcza rozrywki, ale również tworzy zaangażowaną społeczność. Treści tam zamieszczane z jednej strony bawią, a z drugiej kształtują gust użytkowników. Jeżeli chcesz dotrzeć do wybranej grupy docelowej za pośrednictwem social mediów, nie może cię zabraknąć na TikToku. W ten sposób masz szansę na:
Tworząc content, bardzo precyzyjnie określamy potrzeby oraz oczekiwania naszych klientów. Treści mogą być tworzone na podstawie nadesłanych wcześniej materiałów, jak również mogą być w pełni naszym działaniem. Zależy nam na tym, aby pozyskiwać użytkowników skłonnych do interakcji (na przykład poprzez dokonanie zakupu), dlatego każde nasze działania są dokładnie przemyślane. Staramy się tworzyć reklamy i treści, które z jednej strony wpisują się w aktualne trendy na TikToku, a z drugiej podkreślają indywidualny charakter danej marki.
Co jeszcze możesz zyskać z profesjonalnym kontem na TikToku? Znacznie więcej niż początkowo może się wydawać.
Rozpocznij z nami kampanię reklamową na TikToku
Fenomen TikToka opiera się na wyświetlaniu krótkich filmików, dopasowanych do wieku oraz zainteresowań odbiorców. Reklamy wideo angażują znacznie bardziej niż inne jej formy. Aż 56% użytkowników czuje przywiązanie do tych marek, które ogląda na TikToku. Nawiązywanie do aktualnych trendów, wpadająca w ucho muzyka, slogan i ciekawy content w formie wideo – to podstawa, jeżeli chodzi o efektywną reklamę na TikToku. Aby tworzyć reklamy wideo, potrzebny jest nie tylko budżet dzienny, ale także czas, wiedza o bieżących trendach i przede wszystkim ogromne pokłady kreatywności. Specjalnie dla ciebie przygotujemy angażujący content wideo, aby pozyskiwać użytkowników skłonnych do zakupu produktów lub skorzystania z usług. W ramach reklam na TikToku możemy zająć się:
Zanim rozpoczniemy kampanie reklamowe na TikToku dokładnie omawiamy z klientem wszystkie szczegóły dotyczące współpracy. Precyzyjnie określamy między innymi grupy odbiorców, do których chcemy kierować reklamy na TikToku swoich wideo, cele kampanii czy minimalny budżet dzienny.