reklama behawioralna

Reklama behawioralna

Docieraj do osób, które mogą być zainteresowane Twoją ofertą. Reklama dopasowana jest do użytkownika na podstawie jego wcześniejszych zachowań.

Jak to działa? 

Reklama skierowana jest do tych odbiorców, którzy jeszcze nie znają Twojej firmy, ale wykazują zainteresowanie podobnymi ofertami.

Zainteresowania grupowane są na podstawie historii zachowania w sieci (np. przeglądane strony, zakupy w internecie), po czym użytkownicy otrzymują reklamy dostosowane do tych zainteresowań.

Lepiej dopasowana

Bogaty wachlarz kategorii zainteresowań, pozwala na dotarcie do tych internautów, którzy mogą być najbardziej zainteresowani ofertą.

Pozytywnie odbierana

Dopasowanie do bieżących zainteresowań czy sfery poszukiwań danej osoby, ta reklama jest lepiej odbierana przez użytkowników, którym się wyświetli.

Niższe koszty

Trafne określenie grupy docelowej, dzięki targetowaniu behawioralnemu, pozwala obniżyć koszty związane z emisją reklamy nawet o 50%.

Wykorzystuj różne formaty reklam:

Reklamy tekstowe

Konkretne informacje i komunikaty mogą wyświetlać się na stronach partnerskich także w formie krótkiego, ale treściwego przekazu tekstowego.

Banery

Do utworzenia reklamy możemy wykorzystać treści multimedialne, a także niestandardowe układy, elementy interaktywne czy animacje.

Reklamy w Gmailu

Skorzystaj ze spersonalizowanych reklam w Gmailu, które użytkownicy mogą zapisać, przesłać dalej lub rozwinąć w swojej skrzynce odbiorczej.

Reklamy w aplikacjach

Możemy utworzyć kampanię kierowaną na określone kategorie aplikacji, a także śledzić skuteczność już wyświetlanych reklam w aplikacjach.

Poznaj inne usługi z rodziny Google Ads

Zacznij reklamować się w Google i wybierz, jak chcesz docierać do swoich klientów

image

Co jeszcze możemy
dla Ciebie zrobić?

Chcemy dać Ci możliwość poznania nas od kuchni. Przekonaj się na własnej skórze, co możemy dla Ciebie zrobić i skorzystaj z bezpłatnej analizy kont Google Ads i Google Analytics. Na obiektywnych danych przedstawimy, które kanały marketingowe są najbardziej opłacalne dla Twojej firmy oraz czy obecne ustawienia nie generują zbędnych kosztów. Bez zobowiązań.

dowiedz się więcej

Daj się znaleźć w Google

Skorzystaj z naszego doświadczenia.
Docieraj do właściwych osób, we właściwym czasie.

skontaktuj się z nami

pliki Cookies

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
dowiedz się więcej