Profesjonalne pozycjonowanie strony Twojej firmy
Wdrażamy działania off-site i on-site na stronie firmowej, usługowej, wizytówce i witrynie będącej katalogiem produktów. Przeprowadzamy kompleksowe pozycjonowanie stron firmy. Dzięki naszym działaniom w obszarze pozycjonowania strony, firmy zdobywają nowych klientów. Wzrost ruchu buduje także świadomość marki wśród grup docelowych. Zwiększona widoczność kilku fraz kluczowych może prowadzić do nawet kilkunastokrotnego zwiększenia ruchu na stronie. A każdy nowy użytkownik może w przyszłości stać się Twoim partnerem biznesowym lub lojalnym klientem korzystającym regularnie z usług Twojej firmy!
Jakie korzyści daje pozycjonowanie strony firmowej?
Stuart Henderson powiedział, że „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy”. Warto zatem zadbać o wszystkie kanały komunikacji marketingowej i widoczność strony – także w organicznych wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie strony firmowej może realnie przełożyć się na wzrost gości w hotelu lub restauracji, partnerów biznesowych, bądź osób korzystających z proponowanych przez Ciebie usług. SEO może przynieść realne korzyści nie ważne, czy prowadzisz wypożyczalnię samochodów, prywatne przedszkole, czy jesteś producentem specjalistycznego sprzętu.Pozycjonowanie informacyjnej strony firmowej – do kogo skierowana jest ta usługa?
Pozycjonowanie strony informacyjnej firmy kierowane jest między innymi do:
- restauracji,
- hoteli,
- producentów,
- dystrybutorów,
- pracowni,
- warsztatów,
- firm usługowych,
- instytucji oświaty.
Jeśli świadczysz jedną z wyżej wymienionych usług i chcesz zwiększyć widoczność w wyszukiwarce Google, skontaktuj się z nami!
Ciekawostka...
Podczas wyszukiwań na urządzeniach mobilnych, aż 51% użytkowników smartfonów natknęło się na nowe firmy lub produkty.
Cennik usługi pozycjonowania strony firmowej
Cena pozycjonowania strony wizytówki, strony usługowej uzależniona jest od kilku zmiennych, które każdy właściciel powinien uwzględnić podczas ustalania budżetu na tę usługę. Jednym z czynników wpływającym na koszt pozycjonowania strony firmowej, jest wielkość serwisu – im większa i bardziej złożona jest strona internetowa, tym więcej czasu może zająć jej optymalizacja pod kątem wytycznych wyszukiwarki Google, a także sam proces pozycjonowania.
Również konkurencyjność i trudność fraz kluczowych odgrywa tu kluczową rolę w cenie końcowej za usługę pozycjonowania stron firmowych. W sytuacji, gdy mamy do czynienia z bardzo popularnymi słowami kluczowymi, by osiągnąć zadowalający efekt, wymagany jest większy nakład finansowy i pracy, który pozwoli nam uzyskać lepszą widoczność i wyświetlać się wyżej, niż konkurencja.
Przykładowo, dla niewielkiego serwisu, z niską konkurencyjnością i pozycjonowaniu tylko określonych słów kluczowych o niskiej trudności, kwoty zaczynają się od 900 zł.
Co zrobimy w ramach pozycjonowania Twojej strony firmowej
Dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe do Twojego biznesu
Odkryjemy potrzeby Twoich potencjalnych klientów i wyselekcjonujemy słowa kluczowe, za pomocą których mogą szukać usług oferowanych przez Twoją firmę. Dobrze dobrane słowa kluczowe wpłyną na liczbę zapytań ofertowych. Naszym celem jest zapewnienie Twojej firmie widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwań i przyciągniecie uwagi nowych klientów, którzy będą zainteresowani Twoim produktem lub usługą.
Przeprowadzimy audyt techniczny strony firmowej
Przeprowadzimy wnikliwą analizę celem wykrycia ewentualnych błędów na Twojej stronie. Zweryfikujemy jej parametry techniczne, celem wskazania elementów do poprawy w zakresie szybkość ładowania strony i stabilności layoutu. Zaproponujemy modyfikacje w obszarze struktury i dalsze możliwości rozwoju oraz zdiagnozujemy problemy, przedstawimy możliwości ich rozwiązania i wprowadzimy solidną optymalizację Twojej strony.
Przygotujemy content plan
Stworzymy unikalny content dopasowany do specyfiki Twojej branży i przyjętej narracji z odpowiednim zagęszczeniem słów kluczowych z uwzględnieniem klasyfikacji tematycznej Twojej strony. Przygotowane przez nasz doświadczony zespół treści, pomogą w osiągnięciu lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania, co z kolei przyciągnie uwagę potencjalnych klientów.
Pozyskamy unikalne linki do Twojej strony firmowej
Wdrożymy zaawansowany link building zgodny z tematyką Twojej strony. Starannie dobrane linki pomogą w zbudowaniu reputacji marki, co przełoży się na wzrost widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Analiza widoczności strony firmowej
Na bieżąco monitorować będziemy widoczność Twojej strony. W przypadku określonych słów kluczowych za pomocą narzędzi do kontroli pozycji, ale również programów typu Senuto, Semstorm, GA, GSC i innych.
Pozycjonowanie strony firmowej to:
Wzrost ruchu na stronie
Optymalizacja treści i struktury witryny pozwala na efektywne zwiększenie widoczności Twojej strony firmowej, tym samym liczbę odwiedzin. Pozycjonowanie stron firmy to klucz do sukcesu w generowaniu większego ruchu online.
Poprawa widoczności strony firmy
Dzięki skutecznym działaniom, Twoja strona firmowa zyska wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google - to przełoży się na większą liczbę nowych klientów, którzy w łatwy sposób znajdą Twoją firmę.
Budowanie wiarygodności i zaufania
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania kojarzy się z profesjonalizmem i jakością. Dzięki wdrożeniu odpowiedniej strategii pozycjonowania firm Twoja witryna zyska wiarygodność w oczach potencjalnych klientów.
Wzrost ilości potencjalnych klientów
Pozycjonowanie strony firmy to kluczowy element strategii marketingowej, który przyczyni do zdobycia większej liczby klientów zainteresowanych ofertą Twojej firmy.
Pozycjonowanie strony – firmy zyskują ruch w witrynie
Najbardziej widocznym efektem skutecznego pozycjonowania firm jest zazwyczaj wzrost ruchu na stronie. Wszystko za sprawą lepszych pozycji fraz ściśle dopasowanych do Twojego biznesu. Nic bardziej nie cieszy, jak osoby odwiedzające witrynę, które nie tylko zapoznają się z ofertą, ale także kontaktują się z firmą celem współpracy.
Pozycjonowanie strony firmowej – klucz do widoczności w Google
Strona firmowa jest elementem stałej obecności firmy w przestrzeni wirtualnej. Jednak nawet najlepiej prowadzona witryna bez odpowiedniej widoczności nie spełnia swojej funkcji. Pozycjonowanie strony firmowej na ściśle dopasowane słowa kluczowe zwiększa prawdopodobieństwo wizyty osoby będącej w grupie docelowej. Przyjmijmy, że prowadzisz restaurację i pozycjonujesz ją na frazę „włoska restauracja Poznań”.
Dzięki pozycjonowaniu strony firmowej pod tym konkretnym zapytaniem zwiększymy szansę na dotarcie do większej liczby nowych gości. Kiedy potencjalny klient będzie szukał „włoskiej restauracji w Poznaniu”, Twój lokal będzie wyświetlał się wyżej w wynikach wyszukiwania, niż konkurencja.
Czy wiedziałeś, że...
75% użytkowników deklaruje, że nie przejdzie poza pierwszą stronę w wynikach wyszukiwania.