Skip to content Skip to footer

600% wzrostu liczby leadów dla branży szkół językowych

 

Wprowadzenie

Czy w ciągu zaledwie kilku miesięcy agencja marketingowa jest w stanie zwiększyć ilość leadów o 600%? Odpowiadając od razu na pytanie – tak, jest to możliwe i taki właśnie wynik osiągnęliśmy dla klienta z branży szkół językowych.

Jednakże taki sukces nie wziął się z przypadku – był efektem dobrze zaplanowanej kampanii, precyzyjnego targetowania oraz ciągłej optymalizacji. W niniejszym artykule przybliżymy Ci nasze kluczowe strategie i działania, które przyniosły ten imponujący wynik.

Kiedy zgłosił się do nas klient, głównym wyzwaniem było znalezienie skutecznych sposobów na zwiększenie liczby potencjalnych klientów zainteresowanych kursami językowymi. Szkoła oferowała kursy online w wielu językach i na różnych poziomach zaawansowania, a celem było zdobycie większej liczby kontaktów przy jak najniższym koszcie.

Nasze działania marketingowe skoncentrowane były na pozyskiwaniu leadów i przyniosły bardzo dobre rezultaty. W szczególności w jednym miesiącu udało nam się pozyskać blisko 300 kontaktów. Aby ocenić skuteczność kampanii, przeanalizowaliśmy wyniki z wcześniejszych miesięcy, w których testowaliśmy różne podejścia do gromadzenia leadów, a także różne formaty reklamowe. Udało nam się osiągnąć imponujący wzrost w pozyskiwaniu kontaktów o 600% w porównaniu do wcześniejszych miesięcy.

W tym artykule przedstawimy szczegółową analizę naszych działań oraz kluczowe czynniki, które przyczyniły się do tego sukcesu.

Cele Kampanii

  • Zwiększenie liczby leadów – celem kampanii było zwiększenie liczby potencjalnych klientów zainteresowanych kursami językowymi.
  • Optymalizacja kosztu pozyskania leada (CPL) – chcieliśmy osiągnąć możliwie najniższy koszt pozyskania leada.
  • Segmentacja leadów – dążyliśmy do zebrania najbardziej szczegółowych informacji o potencjalnych klientach, aby lepiej dostosować komunikat i format reklamowy.

 

 

 

 

 

 

Realizacja

W ramach kampanii zastosowaliśmy następujące działania:

  • Tworzenie treści reklamowych – przygotowaliśmy angażujące i ciekawe reklamy graficzne oraz wideo, które przyciągały uwagę odbiorców.
  • Targetowanie odbiorców – skoncentrowaliśmy się na grupach demograficznych i zainteresowaniach, które najbardziej pasowały do profilu typowego klienta, ale to nie wszystko. Dodatkowo przetestowaliśmy grupę podobnych odbiorców do byłych klientów szkoły.
  • Optymalizacja formularzy – przeprowadziliśmy testy różnych wersji formularzy, aby sprawdzić, która wersja przynosi najlepsze wyniki.
  • Analiza wyników reklam – porównaliśmy efektywność reklam graficznych i wideo w kontekście pozyskiwania leadów oraz typu formularzy i rodzaju targetowania. Pozwoliło nam to wyłonić najbardziej efektywny typ kampanii.

Wyniki, które mówią same za siebie

 

 

 

 

W październiku osiągnęliśmy imponujące rezultaty:

  • Łączna liczba leadów: 294
  • Całkowity koszt kampanii: 2782,48 zł
  • Średni koszt pozyskania leada (CPL): 9,46 zł

 

Wnioski

Zarówno przy bieżącym analizowaniu wyników w trakcie kampanii, jak i po jej zakończeniu jesteśmy przekonani, że działania podjęta dla klienta przyniosły bardzo dobre rezultaty, a sama kampania okazała się ogromnym sukcesem, zwłaszcza w jednym miesiącu (październiku), kiedy to osiągnęliśmy wzrost liczby leadów o 600% w porównaniu do wcześniejszych miesięcy. Skuteczność naszych działań wynikała z optymalizacji formularzy kontaktowych oraz efektywnego wykorzystania reklam wideo.

Dzięki tym działaniom nie tylko znacząco zwiększyliśmy liczbę pozyskanych leadów, ale również obniżyliśmy średni koszt ich pozyskania. Nasze doświadczenia pokazują, że odpowiednio dobrane narzędzia i metody mogą przynieść bardzo dobre rezultaty.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych kampanii lub zastanawiasz się, jak możemy pomóc Twojej firmie – zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy gotowi, aby pomóc Ci osiągnąć podobne wyniki!

Opiekun klienta
Igor Oleksik – +48534400103