Nadanie dostępu do Google Merchant Center (również Next)
Google Merchant Center (GMC) jest nieodzownym i niezbędnym narzędziem do uruchomienia kampanii produktowych w Google Ads. Jeżeli chcesz abyśmy poprowadzili dla Ciebie kampanię produktową w Google i posiadasz już założone konto GMC będziemy prosili Cię o dostęp do niego. Jak to zrobić?
- W zależności od wersji Google Merchant Center (Next to najnowsza wersja) początkowy etap delikatni się różni.
- Zaloguj się na Google Merchant Center i w prawym górnym rogu kliknij ikonę Koła zębatego, a następnie Osoby i dostęp lub Dostęp do konta.
- Następnie kliknij niebieski przycisk +Dodaj użytkownika.
- Podaj adres mailowy, który podał Ci opiekun Twojej kampanii w mailu lub podczas rozmowy telefonicznej i kliknij Dodaj użytkownika.
- Zaznacz odpowiedni dostęp. Jeżeli dostęp będzie nadawany w celu prowadzenia kampanii zaznacz dostęp Administratora oraz Skuteczność i statystyki.
- Ostatni krok to kliknięcie Dodaj użytkownika.
Najlepiej daj znać telefonicznie lub mailowo, że dostęp został nadany. Zaproszenie wygasa po 14 dniach od dnia nadania dostępów. Po naszej stronie musi jeszcze nastąpić akceptacja zaproszenia, które zostało przesłane mailem.