Skip to content Skip to footer

Instrukcja nadania dostępu do Google Tag Managera

Aby przyznać dostęp do konta Google Tag Manager wykonaj poniższe czynności:

  1. Zaloguj się do Google Tag Managera: https://tagmanager.google.com i kliknij w prawym rogu ikonę koła zębatego.

  2. W oknie Administracji w pierwszej kolumnie na poziomie Konta wybierz z menu Zarządzanie użytkownikami

  3. W nowym oknie po prawej stronie kliknij niebieski przycisk z plusem i wybierz Dodaj użytkowników.

  4. W nowym oknie wpisz adres mailowy opiekuna/konsultanta lub osoby, której chcesz nadać dostęp do konta oraz zaznacz uprawnienia Administratora (jeżeli potrzebujemy wprowadzić zmieny) lub Użytkownika (jeżeli tylko mamy przeanalizować konto).

  5. Jeżeli mamy wprowadzać zmiany to w sekcji Uprawnienia dotyczące kontenerów kliknij na strzałkę po prawej stronie przy napisie Odczyt (taki będzie na początku) i zmień uprawnienia na Publikacja. Poniżej zrzut ekranu z poprawnie nadanymi uprawnieniami. Kliknij Gotowe.


  6. Aby potwierdzić wprowadzone dane kliknij w prawym górnym rogu niebieski przycisk Zaproś.
  7. Daj nam znać mailowo lub telefonicznie, że nadałeś dostęp, a my zaakceptujemy Zaproszenie i przystąpimy do pracy 🙂